آنچلوتی: هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را داریم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را داریم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: هنوز شانس قهرمانی در لالیگا را داریم

تفاوت مجموعه بازیکنان این فصل با فصل گذشته

تیم نسبت به فصل گذشته تغییراتی اندک داشت ولی همچنان مجموعه ای رقابتی و جنگنده را در این فصل شاهد بودیم. بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند مثل کروس، عملکرد و بازدهی بسیار بالایی داشتند. بازیکنی مثل لوکاس سیلوا نیز می تواند در آینده بازیکن مهمی برای رئال باشد. او کمی مشکل آداپته شدن با جو رئال را داشت ولی این چیز عجیبی نیست. پلاتینی در یوونتوس دهه 80 هم چنین مشکلی داشت یا فالکائو در منچستریونایتد این فصل.


اسپانیول

می دانیم که بازی مهمی در پیش داریم. دیدار آسانی نخواهد شد. روی این بازی کاملا متمرکز شده ایم؛ چرا که تا لحظه ای که از لحاظ ریاضی شانس قهرمانی داریم باید به تلاشمان ادامه دهیم و این کار را نیز انجام خواهیم داد. فردا مقابل اسپانیول با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

ارتباط با بازیکنان


به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. حداکثر تلاششان را در همه بازی های انجام دادند. در انتهای فصل فرصت برای ارزیابی عملکردمان خواهیم داشت. هنوز در لالیگا شانس داریم و می خواهیم به همت بازیکنان، دو بازی بعدی را پیروز شویم. دو سال است که با هم کار می کنیم و رابطه بسیار نزدیک و صمیمانه ای با همه بازیکنانم دارم. آنها بالاترین درجه احترام،اعتماد و اطمینان را نزد من دارند.

با فلورنتینو پرز در مورد آینده تان صحبت کرده اید؟

فلورنتینو بعد از بازی با یوونتوس به جمع ما آمد و ضمن روحیه دادن، از ما خواست که روی دو بازی بعدی در لالیگا تمرکز کنیم و این دو بازی را پیروز شویم. می دانم که موضوع آینده من در رئال برای شما مساله جالب و جذابی است ولی من بخاطر دو دیداری که در پیش داریم به این موضوع فکر نکرده ام. هنوز در این مورد صحبتی انجام نشده و همه توجهم به دو بازی بعدیمان در لالیگاست.

کوئنترائو و خدیرا

هر دو بسیار حرفه ای رفتار کردند. مشکلات مصدومیت در این فصل گریبانشان را گرفته بود؛ با این حال با احترام به سایر بازیکنان و باشگاه، در تمرینات، عملکردی جدی و حرفه ای داشتند.

از اینکه در مورد جانشینتان در رئال،شایعاتی به گوش می رسد ناراحت نمی شوید؟

خیر. توجهم به بازی فرداست و اگر فردا خوب بازی نکنیم ناراضی خواهم بود.

لیگ قهرمانان

این بازی ها تمام شد و حالا لالیگا برای ما مهم است. می توانستیم به فینال برسیم و لیاقتش را هم داشتیم. تاوان بازی رفت و بی دقتیمان را دادیم. در بازی برگشت، بدشانس هم بودیم ولی از این دست مسائل در فوتبال اتفاق می افتد.

دروازه بان اول رئال در دو بازی بعدی

در یکی از دو بازی بعدی، ناواس بازی خواهد کرد ولی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام.

بازگشت کاسمیرو و جذب الکس ساندرو از پورتو

در مورد بازیکنان و خرید های جدید صحبتی ندارم.وقت برای صحبت در این مورد وجود دارد.

گرت بیل


از نظر من عملکرد او خوب بود و وقتی مصدوم نبود، بازدهی مطلوبی در تیم داشت. او در این فصل چندین بار مصدوم شد و اینگونه مواقع به سختی می تواند در مورد عملکرد یک بازیکن ارزیابی درستی داشت. در نیم فصل، بیل شرایط فوق العاده ای داشت و مرا شگفت زده کرد. ولی در ادامه، دچار مصدومیت های مختلفی شد.

تیم دوم باشگاه

فکر می کنم زیدان کارش را به درستی انجام داد و کیفیت بازیکنان جوان باشگاه با او بالاتر رفته است. بازیکنان با استعدادی داریم که می توانند آینده این باشگاه را تامین کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | 17:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.